onsdag 2 april 2003

Mellan brösten...

Tjenare alla Vildingar... Våååååååår! Fan va gott...
Så vad väntar ni på flickar? Ut och vifta med brösten i solen... *smile*
Får ju en raskt att tänka på ännu en traumatisk upplevelse man varit med om.
Förra sommaren stog man på skallen rakt in i den största barm jag sätt...
*skrattar*
Jag snubblar ju som ni säkert alla vet nu, rätt ofta. Stog där och hade
köpt en glass till Linnea... vänder mig om och snubblar till på nån jävla
badboll helvete, faller ner på knä och drar skallen rakt in mellan var jag
först trodde var två människor innan jag fick ut skallen igen och såg....
två GIGANTER! Det största jag sätt i hela mitt liv.....
Glassen flög ju åt helvete och jag bara vänta på en lusing... hahahaha
Men "damen" vart så trevlig så. Hon tänkte mer på min glass full av sand än
på att jag nästan kvävts ihjäl mellan hennes jättar...
Om det var snyggt... tja du...
Om jag säjer så här... Jag trilla ner på knä och tantan stog upp... *asg*
Dvs dom var inte bara jävligt stora... dom var jävligt långa oxå!
Lycka är att dom fina brösten gungar fritt på stranden... lycka är inte
badbollar och fritt hängande monster.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar