måndag 23 juni 2003

Slita sönder kläder...

Igår hade jag en SlitaSönderMinaKläder dag. Började med att man efter duschen råkade
halka till när man drog på sig kalsongerna. Resultatet var ju att benen gick åt vars
ett håll och kalsong helvetet som inte kommit högre upp än knähöjd sprack helt.
Ja ja... va fan då. Finns ju dom som inte gör annat än kalsonger tänkte jag och drog på
mig ett par andra. Slet på mig en tröja, ett par byxor och sandaler... upp på min rullande
springare och iväg till affären. Var nästan framme när det tog tvärstop och man var på
väg att cykla rakt ner i bäck jävlen som rann bredvid vägen. Tittade ner och såg byxbenet
helt uppätet av cykelkedjan... Grrrrr
JAG HAR JU FÖR FAN KEDJESKYDD PÅ IDIOT CYKLEN!
Byxbenet hade spruckit ända upp till knävecket och det tog 20 jävla minuter att få loss skiten!
Jävligt irriterad och med olja på hela benet tågar man rykandes in i affären, fastnar med
skjortarmen i dörrhantaget och river av nästan hela jävla skiten....
Var nu så jävla arg, att tant jävlen som kom in efter mig vände när hon såg mig och gick
ut igen...
- Ja, de e rätt kärring... handla ditt skit nån annanstans om du nu är så jävla
rädd för lite svordommar. sa jag och slet åt mig en kund korg! *Grrrrrr*
Så gick man där och handlade med trasigt byxben fullt av olja och med en skjorta som saknade
en arm... morrandes och rykandes så att var ända jävel som såg en, flytta på sej....
Slår man på en dum jävla cykel så får man oftast gå hem, men just då kändes det fan som
om det kvittade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar