måndag 14 april 2003

Hatcho...

Fy fan va skönt att man inte är allergisk... *skrattar*
Stog bakom en gubbe igår när jag var och handlade som fick en nysattack. Han nös
två gånger och med ett sådant jävla ryck att första gången så flög hans löständer
rakt ut och ner i kundvagnen framför han. Och sen direkt efter så hade han vänt sej
åt vänster... nyser till som satan och knocka sej själv i hyllan som håller tuggummi
och halstabletter, hahahahahaha. Det var en sån jävla smäll att gubben gick i golvet
med hela jävla hyllan... *asg* Läkerol och tuggummi låg över hela stället...
Fy fan va ja skratta.... fick ju för fan ont i magen... hahahahaha.
De såg så jävla dumt ut, samtidigt som jag var förvånad över att det inte hände mig
(ni som följer min "klåda" förstår...)
Ja jävlar... skrattar ju för fan fortfarande när jag tänker på det.
Ja, fan va glad jag är att jag inte är allergisk.
Jag har där emot en farbror som är allergisk, fast inte mot pollen och sån skit...
Nä, han är allergisk mot fisk..... så han har korv i sitt akvarium...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar