onsdag 15 september 2004

Schampoo...

Nu var det ju skit längesedan jag skrev här inne så jag tänkte jag
skulle peta ner något. Skulle nog kunna skriva en bok om allt skit
som hänt i sommar, för som ni säkert vet så råkar denna klantiga snubbe
ut för en del... =(
Idag hade jag t ex ett möte med jobbets advokat inbokat kl 09.00.
Självklart försover jag mig och vaknar kl 08,40 helt jävla yr i
skallen.
Rusar upp och in på toaletten och gör mitt bästa för att spola sömnen
ur ögonen. Tittar upp och ser håret spreta åt alla håll och kanter.
Tar vad jag "tror" är gele och försöker få ner det värsta.
Visar sig sen att man tagit schampoo i håret så det blev så platt
och fint så.... lol
Men.... halvvägs till jobbet började det visst regna, och det var ju
jätte skit kul när man satt där på sin cykel...
För efter ca 3 minuter i regnet började ju hår helvetet nu att "löddra"
*skrattar* Och det var ju inte lite.... Fy fan som det såg ut när
man kom fram till jobbet.
Där stegar man in halvt genom blött och med lödder i hela huvudet.
Herr Advokat var ju självklart redan där och hade stora problem med
att hålla sig för skratt. Påminner ju helt klart om den dagen jag
borstade tänderna med nån jävla hudsavla för någon månad sen.
Man var ju inte riktigt vaken då heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar