tisdag 11 mars 2014

Brädspel

Gillar ni brädspel?

Jag har designat ett par stycken. Dom tillverkas av ett företag i USA och är betydligt bättre än den skiten man köper i leksaksaffärerna eller på någon stormarknad.
Varför är dom bättre?
Jo, för dom spel som finns i våra affärer idag är samma skit som funnits i flera år. Dom bara ändrar lite på designen och kränger på er samma skit igen.

Mina spel är testade på väldigt många personer och är ju väldigt unika eftersom dom ännu inte går att köpa på något annat ställe. Jag skrev "ännu" eftersom jag faktiskt har ett företag som visat intresse av att eventuellt publicera "The Magic rings" i USA.

Spelen kan uppfattas som lite dyrare än de ni kan köpa i affären och här är ju fraktkostnaden boven. Beställ ett par stycken så är de problemet löst.. :)

Spelen har samma kvalité som dem ni skulle köpt i affären men dom är betydligt roligare att spela.
De flesta spel är familjespel för ålder 10 år och uppåt...

Dom kan beställas på min hemsida och här finns även information om spelen som regler, bilder och innehåll.
Här kommer snart även att finnas video recensioner på en del av spelen. En känd brädspels förening i USA har kontaktat mig och visat sitt intresse för att göra detta.

Ta nu chansen och prova något nytt och unikt... Jag vågar faktiskt lova att ni kommer spela dessa spel betydligt oftare än de ni spelar idag. Spelen är faktiskt så pass mycket bättre...

Länk till spelen

Sidan är på engelska eftersom jag låtit tillverka spelen i USA.
Här nedan ser ni intro bilder på en del av de spel som finns....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar